3500TL ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO !
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
HIZLI TESLİMAT !
ÜYELİK

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim? Neden üye olmalıyım?

Evet, sitemizden üye olmadan da kolayca alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üye olmanız durumunda siparişlerinizi sistem üzerinden kolayca takip edebilir, sipariş statünüzle ilgili güncellemeleri anlık olarak alabilir ve gerektiğinde sizinle daha hızlı iletişime geçebiliriz. Ayrıca, üyelerimize özel kampanyalardan, indirimlerden ve ayrıcalıklardan ilk siz haberdar olursunuz. Ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan üyelik ikonuna tıklayarak birkaç adımda kolayca üye olabilir, alışveriş deneyiminizi daha keyifli hale getirebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü iade etmek için, hesabınıza giriş yaptıktan sonra ilgili siparişi seçerek "Sipariş İade" adımına geçebilirsiniz. İade nedenini belirledikten sonra Devam butonuna tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz. Ekranda size özel çıkacak iade kodu ile birlikte ürününüzü, anlaşmalı olduğumuz Kargo şubelerine, 7 iş günü içerisinde ücretsiz olarak teslim edebilirsiniz. İade süreciyle ilgili sorularınız varsa veya desteğe ihtiyacınız olursa, [İletişim] formumuzu kullanarak ilgili alanları doldurabilir, bize kolayca ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Siparişimi iptal ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

Sipariş iptal işleminizi tamamladığınızda iptal edilen ürünlerle ilgili bilgi e-posta adresinize gönderilir. Ödeme şeklinize göre para iadesi gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmekle birlikte bu işlem 1 ila 7 gün sürebilmektedir.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim? Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

Cep telefonu, e-posta adresi veya teslimat adresi gibi kişisel üyelik bilgilerinizi, Hesabım sayfası altındaki "Üyelik Bilgilerim" bölümünden dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Ayrıca, dilerseniz Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek de bu bilgileri güncellemeniz mümkündür. Üyeliğinizi iptal etmek isterseniz, yine Hesabım > Üyelik Bilgilerim sayfasında yer alan "Üyeliğimi İptal Et" seçeneğine tıklayarak üyelik iptali sürecini başlatabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye girişi ekranındaki "şifremi unuttum" linkine tıklayın. Kayıt esnasında kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik karakterlerini girerek şifrenizin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Batik’dan verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız. Teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösteriniz. Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın. Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimatı yapılmaz. Alıcının adreste bulunmaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

-
ÖDEME

Nasıl ödeme yapabilirim?

Banka kartı veya kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Taksitlendirme seçeneği banka kampanyalarına göre değişkenlik göstermektedir. Banka/kredi kartlarına göre taksit seçeneklerini “Ödeme” sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamlamak için neden TC kimlik numaramı girmeliyim?

Şirket olarak E-Arşiv uygulamasına tabi bulunmaktayız. 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca , faturada TC Kimlik numarasının yer alması zorunludur.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

TESLİMAT VE KARGO

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz 1-3 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir.

**İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk ve operasyonel süreçler nedeniyle siparişlerin kargoya verilme süresi değişmektedir.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta gönderilir.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Logo
Güvenli Alışveriş
Mağaza&Online Kolay Değişim ve İade
3500 TL Üzeri Ücretsiz Standart Kargo