SEPETİNİZ BOŞ
HEMEN ALIŞVERİŞE BAŞLASEPETİNİZ BOŞ
HEMEN ALIŞVERİŞE BAŞLA6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİ KORUMA KANUNU UYARINCA
HİZMET ALICISI AYDINLATMA METNİ
Veri Sorumlusu:
BM MAĞAZACILIK SANAYİ VE TİC. A.Ş.
Talatpaşa Mahallesi Ayyıldız Sokak No:7, Kağıthane/İstanbul
İşbu Aydınlatma Metni, Bm Mağazacılık Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (“Batik”) olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması
Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunduğumuz
hizmetler sırasında kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılması
ile ilgili sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
A. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN
TOPLANMA YÖNTEMİ, HUKUKİ SEBEBİ VE İŞLEME AMAÇLARI:
Batik tarafından, ilgili
kişilerin aşağıdaki tabloda belirtilen kişisel verileri sizlere yönlendirilen
link aracılığıyla alınan çevrimiçi formlar kapsamında elde edilmektedir.
Kişisel verileriniz Batik tarafından aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebepler ile KVKK’nın 5. ve 6.
maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında
işlenecektir:
Veri Kategorisi |
Hukuki Sebep |
İşleme Amacı |
Kimlik |
Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı bulunması
halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta iletilmektedir.)
(KVKK m. 5 f. 1) Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya
ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin
işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi) Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri
işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek
kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
- Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi - Firma /
Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi - İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Saklama
Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Sözleşme
Süreçlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi - Yetkili
Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
İletişim |
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya
ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin
işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi) Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri
işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
- Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi - Firma /
Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi - İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Saklama
Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Sözleşme
Süreçlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Müşteri İşlem |
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya
ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin
işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi) Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri
işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
- Firma /
Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi - Müşteri
Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Saklama
Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Finans |
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya
ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin
işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi) Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri
işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
- Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi - Finans ve
Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi |
Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
Açık rıza (KVKK m. 5 f. 1) İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek
kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
- Firma /
Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Saklama
Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Pazarlama |
Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı bulunması
halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta iletilmektedir.)
(KVKK m. 5 f. 1) İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek
kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
- Firma /
Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Saklama
Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Konum
|
Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı bulunması
halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta iletilmektedir.)
(KVKK m. 5 f. 1) |
- Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi, GSM Operatörünün sağladığı
Geofencing uygulaması ile pazarlama amaçlı SMS gönderimi ve bu gönderim için
hedefleme yapılması |
B. KİŞİSEL VERİLERİN
AKTARILDIĞI TARAFLAR VE AKTARIM AMAÇLARI:
Kişisel verileriniz; KVKK’nın 8.
ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları
çerçevesinde aşağıda yer verilen üçüncü taraflara ve belirtilen amaçlarla
aktarılabilecektir:
Üçüncü Taraf |
Veri Kategorileri |
Aktarım Amacı |
Aktarımın Hukuki Sebebi |
Gerçek veya Özel Hukuk Tüzel Kişileri |
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, Finans, Görsel ve İşitsel
Kayıtlar, Pazarlama, Konum |
- Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi - İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi - Mal /
Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi - Reklam
/ Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi - Sözleşme
Süreçlerinin Yürütülmesi - Talep /
Şikayetlerin Takibi - Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi, GSM Operatörünün sağladığı
Geofencing uygulaması ile pazarlama amaçlı SMS gönderimi ve bu gönderim için
hedefleme yapılmasına dair sistem altyapısının işletilmesi |
- Veri
sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) - Bir
hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) - İlgili
kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri
sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK
m. 5 f. 2 f bendi) - Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı
bulunması halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta
iletilmektedir.) (KVKK m. 5 f. 1) |
Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları |
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, Finans, Görsel ve İşitsel
Kayıtlar, Pazarlama |
- Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi - Yetkili
Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
- Veri
sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi) - Bir
hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu
olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi) |
C. KİŞİSEL VERİ SAHİBİNİN
6698 SAYILI KANUN’UN 11. MADDESİNDE SAYILAN HAKLARI
Kişisel verileriniz ile ilgili
başvuru ve taleplerinizi dilerseniz;
·
Islak imzalı ve kimlik fotokopisi
ile Talatpaşa Mahallesi Ayyıldız Sokak No:7, Kağıthane/İstanbul adresine
göndererek,
Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve
Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin, başvurusunda ad, soyad,
başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası, (başvuruda bulunan kişinin
yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata esas yerleşim yeri veya iş
yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon numarası ve
faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin bulunması zorunludur.
İlgili Kişi, yukarıda belirtilen
hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep ettiği hakka ilişkin
açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve anlaşılır şekilde
belirtilmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin başvuruya eklenmesi
gerekmektedir.
Talep konusunun başvuranın şahsı
ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına hareket ediliyor ise
başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve bu yetkinin
belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun kimlik ve adres
bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı belgelerin eklenmesi
gerekmektedir.
Yetkisiz üçüncü kişilerin başkası
adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kişisel verilerinize ilişkin hak
talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 gün
içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi halinde,
gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz adrese elektronik posta veya
posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin yapıldığı usul vasıtasıyla
size iletilir.