Sıkça Sorulan Sorular
  • NASIL ALIŞVERİŞ YAPARIM?
    Adım 1: Ürünleri Sepete Ekleme

    Öncelikle sitemizdeki ürünleri gezip incelemeniz gereklidir. Ürünleri incelemek için ürün listeleme sayfalarından incelemek istediğiniz ürün üzerine tıklayarak ürün hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Beğendiğiniz ürünün beden ve rengini seçip "Sepete Ekle" butonuna basarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ürünü sepetinize ekledikten sonra dilerseniz "Alışverişe Devam Et" butonuna tıklayıp başka ürünleri inceleyip sepetinize ekleyebilirsiniz. Beğendiğiniz ürünlerin tümünü sepete ekledikten sonra sitenin sağ üst kısmındaki ''Sepetim'' bölümüne tıklayarak sepetinizi görüntüleyebilirsiniz.

    Adım 2: Sepetim

    Almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra sitenin üst orta kısmındaki "Sepetim" bölümüne tıklayarak sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepetiniz içerisinde almak istediğiniz ürünlerin miktarını değiştirebilir, almaktan vazgeçtiklerinizi sepetinizden silebilirsiniz. Bu işlemleri yaptıktan sonra "Sepeti Güncelle" butonuna basmanız gerekmektedir.

    Adım 3: Ödeme

    Sepetinizde satın almak istediğiniz ürünleri kontrol ettikten sonra "Satın Al" butonuna basarak bir sonraki aşamaya geçebilir, teslimat ve fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra '' Ödeme Bilgileri '' ekranına gelerek "Satış Sözleşmesi" ve '' Ön Bilgilendirme Formu'' nu onaylayıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
    Alışverişlerinizi üye girişi yaparak veya üye olmadan gerçekleştirebilirsiniz.
    Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

    Web sitemizde üye girişi yaptıktan sonra -Hesabım >Siparişlerim bölümünden siparişinizin durumunu görebilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz.


  • ÜYELİK
    Nasıl üye olurum?

    Yeni bir üyelik oluşturmak için ana sayfamızda sol üst köşede bulunan ‘Yeni Üyelik’ butonuna tıklayınız. Gerekli bilgileri doldurmanız ve kayıt ol demeniz yeterli olacaktır. Üyeliğiniz hemen oluşturulacaktır.

    Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

    batik.com.tr online alışveriş sitesinden üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ürününüzü sepete ekledikten sonra Alışverişi Tamamla butonuna tıkladığınızda Giriş sayfasına yönlendirileceksiniz. Burada yalnızca email adresinizi girip Misafir Olarak Devam Et butonuna tıkladığınızda, adres bilgilerinizi girebileceğiniz ekrana ulaşırsınız. Adres bilgilerinizi girip Devam ettiğinizde ödeme adımında kart bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

    Kampanyalardan ve yeni ürünlerden nasıl haberdar olabilirim?

    Kampanyalardan, yeni ürünlerimizden ve size özel sürprizlerden haberdar olmak için eposta bültenimize üye olunuz. Yeni üye kaydı yapıp eposta bültenine kayıt olmayı seçebilirsiniz ya da ana sayfamızda bulunan " Kampanyalar " bölümünden detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

    Şifremi unuttum, ne yapmam gerekli?

    Daha önce sitemize üye iseniz; ancak şifrenizi hatırlamıyorsanız ''Üye Girişi'' sayfasından ilgili alana üyeliğinizi oluştururken kullandığınız eposta adresini yazdıktan sonra ''Şifremi Unuttum'' butonuna bastığınızda yeni şifreniz eposta adresinize gönderilecektir.

    Siparişimi değiştirebilir miyim veya iptal edebilir miyim?

    Siparişinizi tamamlamadan önce sepetinizde miktar ve ürün değişimi yapabilirsiniz. Tamamlanmış siparişiniz kargoya teslim edildiyse kargoyu teslim almadan geri göndermeniz gerekmektedir. Teslim aldıysanız kargo bedeli firmamıza ait olmak üzere fatura üzerine iade nedeninizi yazarak tarafımıza gönderdiğinizde iade talebiniz işleme alınacaktır. Henüz kargoya teslim edilmemiş siparişiniz için müşteri hizmetlerimizi aradığınızda veya eposta ile bilgilendirme yaptığınızda siparişinizde gerekli değişiklikler yapılıp kargoya teslim edilecektir ya da iptali sağlanacaktır.
  • ŞİKAYET VE GERİ BİLDİRİM
    Ürünlerle ilgili bir sorun yaşadığımda şikayet talebimi nasıl oluşturabilirim?

    Tüm şikayet ve sorularınız hakkında müşteri hizmetlerimiz şimdi size yardım etmek için burada. Hafta içi 09:00 - 17:00 saatleri arasında bize 0850 310 26 26 numaralı telefonumuzdan ulaşabilir, ürün veya siparişiniz hakkında öğrenmek istediğiniz detaylarla ilgili bilgi alabilirsiniz. Aynı zamanda mail adresimizden de şikayet ve değerlendirmelerinizi bizlere [email protected] adresinden iletebilirsiniz. Bununla beraber iletişim sayfamızdan formumuzu doldurarak şikayetiniz hakkında yardım alabilirsiniz.
  • İADE
    İademi nasıl yapacağım?

    Ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Online mağazadan alınan ürünlerin iadesi yalnızca online mağazamız üzerinden yapılabilir.

    Ürün iade şartları nelerdir?

    Online mağazamızdan satın alınan ürünler için iade süremiz 30 gündür ve bu sürenin aşılmaması gerekmektedir.

    Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Dolayısıyla ürünün etiketi çıkarılmamış, orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

    Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz ve fatura arkasında bulunan ürün iade bölümünü doldurmanız gerekmektedir.

    Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.
    Hijyen dolayısı ile küpe iadesi yapılmamaktadır.

    Ürün iadesini nasıl gerçekleştiririm?

    Ürün faturasının arkasındaki iade formunu eksiksiz olarak doldurunuz. İade formu doldurulmuş faturayı ürün ile birlikte ,  Mehmet Nesih Özmen Mah. Ceviz Sk. No:14 Merter Güngören  / İstanbul adresine gönderiniz.

    İadeniz öncelikle Batik müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.

    Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra 5 iş gününü içinde iadesi için onay verilecektir.

    Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama sekiz (8) iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı kredi kartınıza seçtiğiniz ödeme şekline göre yatırılmaktadır. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması banka prosedürlerine göre ortalama sekiz (8) iş günü sürmektedir.

    Ürünü iade ettikten sonra param ne zaman hesabıma geçer?

    Ürününüz iade depomuza ulaştıktan sonra müşteri hizmetleri tarafından incelenmektedir. İadesi kabul edilen ürünün bedeli bankanıza bağlı olarak ortalama 8 iş günü içerisinde ödeme şeklinize göre hesabınıza yatırılmaktadır. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren sekiz (8) iş günü içerisindeiade işlemleriniz sonuçlanır.

    Siparişimin ödemesini taksitli olarak gerçekleştirdim, ürün bedeli iadesi de taksitli mi olacak?

    İadeniz ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde olacaktır. Ödemenizi ''kredi kartı taksitli'' seçeneği ile yaptığınız takdirde ürün bedeli bankanız tarafından taksit adeti kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Bu prosedür; Batik tarafından değil bankanız tarafından belirlenmiştir. Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlem bankalara göre değişmektedir ve ortalama sekiz (8) iş günü içinde ekstrelerinize yansır.

    Satın aldığım ürünü iade ettikten sonra kullanmış olduğum kupon kodları hesabıma geri yüklenir mi?

    Siparişinizde kullandığınız indirim kuponu varsa, iade işlemi dolayısıyla iade edilmektedir.

    Elime geçen ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor?

    Ürünü iade süresi içinde iade formunu doldurarak tarafımıza göndermeniz halinde gerekli kontroller yapıldıktan sonra ürünün iadesi yapılacaktır.

    İade teslimat adresi neresidir?

    Batik Online Depo
    Mehmet Nesih Özmen Mah. Ceviz Sk. No:14 Merter Güngören / İstanbul
  • ÖDEME
    Hangi yollarla ödeme yapabilirim?

    VISA, MasterCard, Amex ve Troy kabul ediyoruz.


    1-4 taksitli alışveriş yapabilirsiniz.


    Banka kartı kullanmanız durumunda, bilgileriniz ayrıca 3D Güvenlik Sistemi tarafından korunmaktadır.

    batik.com.tr 'den kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli mi ?


    Tüm bilgi alışverişi SSL güvencesi altındadır ve tüm veri akışı şifreli olarak yapılmaktadır. Kart numaranızı kimse kesinlikle göremez. Para transferi işlemleri bankaların sanal pos'ları üzerinden, dünya standardı olan SET protokolü kullanılarak yapılmaktadır. Sitemiz, SSL (Secure Socket Layer) ve SET (Secure Electronic Transaction) teknolojilerinin en son versiyonlarını kullanır. Limit aşımına uğramış, sahte veya çalıntı olarak bildirilmiş kartların kullanımı mümkün olmayacaktır.


  • FAVORİ LİSTESİ
    Favori listeme nasıl ürün eklerim?

    Ürün inceleme sayfalarımızda beğendiğiniz ürünleri "Favori Listeme Ekle" butonunu tıklayarak favori listenize ekleyebilirsiniz. Oluşturduğunuz favori listesinin yazıcıdan çıktısını alabilir, arkadaşlarınıza eposta gönderebilir ve ya Facebook'ta paylaşabilirsiniz.
  • ÜRÜN
    Bir ürünün stokta olup olmadığını nasıl bilebilirim?

    Sitemizde bulunan tüm ürünler stoklarımızda mevcuttur. Sitemizde göremediğiniz bir ürün için mağazalarımıza bakabilir ve ya müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

    Batik yeni bir ürün ayırma hizmeti sunuyor mu ?

    Batik olarak, müşterilerimize birinci sınıf bir alışveriş deneyimi sunmak istiyoruz. Bu nedenle tüm müşteri isteklerini dikkate alıyor ve bizimle olan deneyiminizi en iyi hale getirmeyi hedefliyoruz. Her ay mağazalara ulaşan yeni koleksiyonlarla ve günlük ulaşan yeni ürün teslimatlarıyla en yeni uluslararası trendleri vadediyoruz.

    Vaadimizi geçerli tutmak ve ürünümüzün daima "yeni" kalmasını sağlamak için, yeni koleksiyonlarımızın ve günlük teslimatlarımızın yanında ayrılmış ürün tutamamaktayız.

    Sepete eklediğim ürünlerin sepetimde bekleme süresi ne kadardır?

    Alışverişinizi kolaylaştırmak için sepetinize eklediğiniz ürünler siz silmediğiniz ve tükenmediği takdirde sepetinizde görünmeye devam eder. Batik.com.tr üyelerinin fırsatlardan eşit şekilde yararlanabilmesi için alışveriş sepetinizde bulunan ürünler size rezerve edilmez. Ürün sepetinizde olsa da sizin adınıza rezerve edilmediğinden ürünün tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Yükleniyor...Daha FazlaDaha AzRenk MevcutSepete EkleKapatÜRÜN BİLGİSİTESLİMAT VE İADEBeden TablosuKombini Al
Ödeme Sekli