Teslimat & Kargo

TESLİMAT VE KARGO

Siparişim hangi kargo şirketi ile elime ulaşır?

Siparişlerinizi Yurtiçi kargo ile gönderimini sağlıyoruz.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Siparişleriniz oluşturulma tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 10 gün arasında değişmektedir. Bayram tatillerinde Kargo firmasının çalışmaması durumundan dolayı siparişlerde gecikme yaşanabilir.



Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?

Siparişler sadece Türkiye sınırları içerisine yer alan teslimat adreslerine gönderilmektedir. Yurtdışına ürün gönderimimiz bulunmamaktadır.

İade Gönderimi


İade taleplerinizde kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Siparişimin kargo takibini nasıl takip yapabilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan ''Hesabım'' bölümüne tıklayarak açılan sayfada ''Siparişlerim'' bölümünden güncel tüm siparişlerinizin durumunu kontrol edebilir, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargonuzun durumunu ''gönderi takibi'' bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi teslim aldığınızda kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kargo görevlisinin yanında kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde bir problem olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi ve iade sürecinde işlemlerinde işinizi kolaylaştıracaktır.

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Web sitemizde üye girişi yaptıktan sonra -Hesabım >Siparişlerim bölümünden siparişinizin durumunu görebilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişinizi teslim alamadığınız durumlarda iade işlemi gerçekleştirilecektir. Kredi kartı ya da banka kartı ile oluşturduğunuz siparişlerin iade ödemesi kredi kartınıza ya da banka hesabınıza yansıtılacaktır. İade ödemenizin kartınıza ya da hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterecektir.

Siparişimi teslim almak için gecikirsem ne yapmalıyım ?

Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız ve teslimat süresini uzatmak istediğiniz durumlarda 0850 310 26 26 müşteri hizmetleri hattımız ya da [email protected] mail adresimize bildirmeniz gerekmektedir. Siparişinizin teslim alma süresini en fazla 7 gün daha uzatabilirsiniz.

Bu Makale Size Yardımcı Oldumu?
Anketimizi Oyladığınız İçin Teşekkür Ederiz.
Yükleniyor...Daha FazlaDaha AzRenk MevcutSepete EkleKapatÜRÜN BİLGİSİTESLİMAT VE İADEBeden TablosuKombini Al
Ödeme Sekli